tirsdag den 2. december 2014

Held i uheld

Torsdag aften havde Oliver lidt feber, men fredag morgen var han frisk igen. Da vi kom hjem fra børnehaven, kunne jeg godt mærke på ham, at han ikke var helt frisk nok til den surpise 40års fødselsdag vi skulle til hos noget fjern familie. Jeg tror, Oliver er en lille smule sensitiv, og det bliver mere og mere tydeligt. Han er endnu så lille at han ikke altid selv kan sige fra, og derfor må vi som forældre træde til. Hans feber var dog også kommet tilbage, så ham og mig blev hjemme og hyggede, mens lillebror og farmand kørte til fest.

Oliver og jeg fik kigget i legetøjskataloger og skrevet hans ønskeseddel færdig. Og jeg fik syet nogle ting færdige, mens han puttede på sofaen til Disney Sjov.

Vimpelranke

2 store pudebetræk 70x70 cm

De to pudebetræk blev syet med en lyseblå tråd, og den matchede heldigvis perfekt det lyseblå Disney Planes stof, som jeg skal sy gardiner til Olivers hule af. Så nu kom jeg endelig i gang med det projekt også - håber bare jeg så snart kan få det gjort færdigt :)

I aften skal jeg have færdiggjort to gaver til, når vi i morgen skal hjem og se min kusines hus for første gang. Deres søn er lige blevet 1 år, så gaven er hovedsaglig til ham :P En del af gaven skal laves med strygestof, og så er det jo heldigt at jeg lige har vundet 6 stykker strygestof hos Tove.


Heldige mig :)

2 kommentarer:

  1. Bliver simpelthen nødt til at spørge hvor du har fundet Disney planes stof henne?? Min dreng elsker flyvemaskiner filmene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Diana. Det er hos Flemming: http://stofogko.dk/side.asp?Id=149952 :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...