tirsdag den 2. december 2014

Hygge i børnehøjde

I onsdags havde jeg min 4. fridag, og den valgte jeg at bruge på mine to drenge og deres 3årige kusine. Jeg havde forberedt lidt forskellige aktiviteter, men var også forberedt på, at de hellere bare ville lege.

Vi bagte småkager, det var sjovt og gik ok (men jeg fik rullet dem alt for tykt, og smagsmæssigt er de ikke noget specielt):


Her er nogle af mine meget tykke småkager. Bagved står et bloklys, hvor jeg har sat kanelstænger rundt om - det var noget jeg så på Facebook :)

Jeg fik også sørget for en fællesgave fra alle tre børn til deres oldeforældre (min mormor & morfar). Et sølv-gråt billede med håndaftryk fra de tre børn, hvilket jeg synes er en sjov ide, og jeg er sikker på mine bedsteforældre bliver glade :)

Der er lidt for meget 'luft' øverst til venstre, så overvejer at skrive noget MEN HVAD?? Gode råd og ideer modtages gerne :)

Jeg har også købt porcelæn i Ikea og porcelænstusser, men det nåede vi ikke, for vi var også en tur på legepladsen og jeg fik pyntet vores indgangsparti med lyskæde og en lille dekoration.


Og et kalenderlys blev det også til :)

Det var faktisk kun anden gang jeg har passet min 3årige niece, og det var en lang dag i onsdags. Hun kom kl. 7.20 og kl. 16 kom min mand hjem, og derefter kom min bror og svigerinde. Mathias sover stadig til middag i børnehaven, men kun sjældent i weekenden. Min niece har mere brug for sin middagslur, og den fik hun ikke, så hun var godt træt midt på eftermiddagen. Jeg var også træt, så vi satte os og så Mads & Mikkel, men Mathias og min niece 'prikkede' hele tiden til hinanden, så jeg var glad, da min mand kom hjem kl. 16. Sådan en ulvetime med 2-3 trætte børn er sgu nok den bedste prævention EVER :) Det er nu meget godt med lidt modvægt til alle de skønne babyer mange af mine veninder pt render rundt med (i eller udenfor maven) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...