tirsdag den 27. januar 2015

sy sy sy

Jeg kæmper mig stadig igennem bunken af klippede syprojekter, og er da også blevet færdig med et par stykker :)

4m lang lilla slange med lukkede, broderede øjne

1,1m lang 'pølse'pude i de dejlige sarte pasteller fra Stof og Stils patchwork-sortiment

EN KLASSIKER - nok en af de ting jeg har syet flest af - dét stof er virkelig populært :)

3 sæt lilla Trip Trap hynder

I morgen har jeg en fridag, og den skal bl.a. bruges på en frokostaftale med to gravide veninder. Om aftenen står den på endnu en afdelingsfest i børnehaven - vi har også været afsted i dag, men i morgen er det Mathias' tur :) Og så skal jeg da også se håndboldkampen på tv - mon ikke Danmark kan slå Spanien og komme et skridt tættere på medaljerne ?

Følger du med i håndbolden på tv?

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre sager. Mønsteret på trip trap puderne hvor har du det fra?
    Vi ser håndbold - flag på bordet og masser af råb fra sofaen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ryghynden har jeg selv lavet mønster til, og det ligger her på bloggen :) puden til sædet har jeg købt mønstret til.... Jeg har også set håndbold, og det var godt nok en ærgerlig afslutning i går :( kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...