søndag den 11. januar 2015

Vi indretter #3 - Olivers værelse del 2

I slutningen af marts sidste år fremviste jeg Olivers nye værelse, og nu har jeg fået lavet det sidste - ja ja der er gået ALT for lang tid, men sådan er det bare herhjemme :)

Jeg har syet gardiner med Disneys flyvemaskiner, og nu har Oliver den skønneste hule under sin seng - han ELSKER dén hule :)



De to sækkestole syede jeg for længe siden egentlig til vores stue, men de blev sjældent brugt, og nu bruger Oliver dem nærmest dagligt, når han spillede iPad efter børnehaven.

I sommers blev jeg inspireret af The Vintage Hausfrau, men da jeg ikke kunne finde en lignende bogkasse, fik jeg anden ide. Jeg fandt nemlig 2 billige bogkasser via en Facebookgruppe, og den ene malede jeg blå, Jeg satte hjul på i bedste Bettina Holst-stil, og så havde jeg noget blåt småfolk-tapet, som kom ind som baggrund (ses desværre ikke så godt på billedet).



Lampen er fra Jysk og giver et rigtig godt læselys, så håber han også vil bruge hulen til at læse i, når han til sommer begynder i skole :)

5 kommentarer:

  1. YAY Pia - sikke en total FED og drenget hygge-hule du har fået stablet på benene! Det må være SÅ fedt for Oliver! Godt gået - og herligt at du fandt et par billige bogkasser, der efterfølgende kunne shines lidt op på unik vis! :-)))
    KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Både han og jeg er også bare SÅ glade for det :) kh Pia

      Slet
    2. Ren win-win så! ;-) Dejligt!

      Slet
  2. Ej, den hule der - det er da for fedt!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! Har også overvejet, hvor jeg kan lave en hygge-hule til mig :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...