torsdag den 26. februar 2015

Der skal ske noget!

Efter børnenes far er flyttet, har jeg har behov for der sker noget herhjemme! Jeg har (selvfølgelig) fjernet familiebillederne, så der nu kun er billeder af mine drenge. Og jeg har især fået ændret lidt i soveværelset, hvor sengen nu er skubbet ind til væggen, jeg var nemlig så urolig for at børnene skulle falde ned, når de kom ind og sov hos mig. Nu sover jeg yderst og de kan lægge sig mellem mig og væggen :) TV'et i soveværelset er flyttet med eks'en, og jeg (okay min far :)) har nu sat disse 4 porcelænsknop op til mine mange halskæder. Det pynter og jeg kan nu meget bedre overskue udvalget.

knopperne er fra Silvan til 25 kr/stk

Derudover har jeg endelig fået taget mig sammen til at bestille 6 meter mørklægningsstof, så jeg kan fået syet nye gardiner. De gamle blev taget ned i november 2013, da vi fik lavet nye vinduer, så mon ikke det er på tide at få nogle nye op? haha :)

2 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Ja, jeg kan godt forestille mig der må ske noget, når man sådan pludselig har huset for sig selv ;0) Det er en rigtig fin ide med knopperne..
    God weekend
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der skal ske noget, så jeg har også fyldt huset med lys-opstillinger og vaser :P Mangler lidt blomster, men er bare så dårlig til at holde dem... God weekend. Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...