tirsdag den 10. februar 2015

En skøn weekend

I weekenden var det første weekend, hvor mine drenge skulle hjem til deres far i hans nye lejlighed. De hyggede sig, og det gjorde jeg i høj grad også. Jeg udnyttede tiden til at få gjort nogle af de ting, jeg bare ikke har fået gjort længe.

Sen og lækker morgenmad foran tv'et :)

Fredag eftermiddag tog jeg til frisøren og fik klippet 15-20 cm af mit lange hår, og jeg er VILD med det :) Og så nød jeg aftenen med min dejlige kusine  og en masse running sushi og sladren. Lørdag fyldte mine symaskiner hele spisebordet, og jeg fik hjulpet min veninde med at sy hendes søns fastelavnskostume.


Jeg syede ranglanblusen, mens min veninde syede de 8 arme og klippede blæksprutten i strygestof. Og den lille purk på 1½ år var vild med at få det på - nu mangler jeg bare at få styr på kostumerne til mine egne drenge, men jeg er heldigvis godt i gang.

Jeg fik også syet to flagranker færdige, de har været under vejs læææænge.

DK & Stars&stripes til en helt speciel pige, som har valgt at leve drømmen ud og bo i USA

Til en skøn veninde som er kæreste med en franskmand

Søndag var det planen at jeg skulle sy en masse, men først efter jeg havde været et smut på loppemarked med mine forældre. Min far inviterede mig og min mor på frokost og det endte med jeg først var hjemme alt for sent til at kunne nå at sy. Det var en SKØN dag, selvom jeg nu er lidt presset med drengenes kostumer til fastelavn på mandag.

I sidste uge blev jeg færdig med dette kravlegårdstæppe, og det er nu sendt afsted til en lille pige på blot 6 dage :)


I dag har jeg bare hygget mig med mine drenge, spist frokost med en god veninde og spist aftensmad med mine forældre. Vi har nemlig fejret at jeg har fødselsdag i dag :) På søndag står den på endnu en fejring, for der holder min tvillingebror og jeg fælles fødselsdag for familien. Resten af ugen står på arbejde og forhåbentlig en masse syning, så jeg på mandag kan sende en krokodille og en løve afsted i børnehave :)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre du gjorde lidt godt for dig selv - og morgenmad foran fjernsynet er jo bare en luksus man sjældent har mere for sig selv ;0)
    STORT tillykke med fødselsdagen..
    Kram

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...