lørdag den 14. februar 2015

Forkælelse og en lækker opskrift

I tirsdags fyldte jeg jo år, og det fejrede jeg med mine drenge, venindefrokost og aftensmad med mine forældre, og selvfølgelig lidt kage til aftenteen. Via Facebook faldt jeg over denne opskrift fra Femina, og den er SÅ lækker :) Jeg lavede det som en stor cheesecake, og det var en succes - min far har i hvert fald bestilt 2 til hans arbejde i marts :D


Jeg er (selvfølgelig) vild med at få gaver, men jeg havde svært ved at komme med ønsker. Jeg føler ikke, at jeg sådan rigtig mangler noget, om det er min nye situation som singlemor eller hvad, ved jeg ikke. Derfor er jeg også ekstra glad for at flere af mine veninder har valgt at forkæle mig med en af mine store glæder, nemlig god og lækker te :)


2 teer fra Salling og en kæmpe æske Spangsberg chokolade fra min ældste skoleveninde <3

Min første te-forelskelse er solskinsteen fra Østerlandsk Thehus ved Nørreport st., dåsen er fra mine to veninder fra dengang jeg arbejdede i Føtex

Story ur og Bellino krukke fra mine forældre

Tørklæde fra Oliver, strømpebukserne fra Mathias kom ikke lige med på billedet

Jeg havde tænkt en del over, om jeg selv skulle købe gaver fra drengene til mig, men forrige weekend var drengene hos mine forældre, og da jeg hentede dem, fortalte Mathias mig at de havde købt gaver :) Min mor gemte gaverne på deres værelse, da hun var forbi dagen efter, og i mandags sørgede min far lige for at fortælle dem, at det var min fødselsdag dagen efter. Jeg var dybt imponeret over at de slet ikke nævnte gaverne og indholdet for mig - det synes jeg sgu er ret sejt! Tirsdag morgen, da jeg pakker ud, gætter jeg hurtigt hvad der er i gaven fra Mathias (men jeg siger ikke noget), inden jeg er færdig med at pakke ud, siger Mathias "Det er strømper!" - jeg griner indvendig og fortæller ham at strømpebukser var lige præcis hvad jeg manglede. Oliver sidder overfor med sin gave til mig, og spørger så "Mangler du også et halstørklæde?" Det var simpelthen SÅ sjovt, de havde holdt på hemmeligheden i 9-10 dage, og så snubler de begge lige på målstregen, men pyt jeg var bare rigtig glad for at se dem så glade over at de hver havde en gave at give mig :) Er bare SÅ glad for at mine forældre hjalp mine drenge, så de kunne glæde mig <3

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen i tirsdags kære Pia. Det lyder til, at du havde en dejlig dag med din skønne familie og veninder;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helena :) Jeg havde en rigtig dejlig dag, ligesom jeg kan se du havde :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...