onsdag den 4. februar 2015

Helt i kage

Der er desværre lidt langt mellem mine indlæg, og det skyldes, at jeg er blevet alene med mine to drenge. Jeg har det fint (det er også min egen beslutning), men drengene kæmper selvfølgelig med en ny hverdag, hvor de ikke ser deres far så meget. Men de GLÆDER sig til at skulle være hos ham hele weekenden :) De praktiske ting fylder naturligvis mere nu, når jeg er alene om det, og derfor har jeg ikke så meget tid til at lave indlæg. Men jeg syer stadig og jeg bager også en masse kager. De sidste par uger er disse kager kommet ud af mit køkken:

En pære-mazarintærte fra Mette Blomsterbergs bog

Romkugle

Luksuskanelsnegle med marcipanfyld

Banan-brownie UDEN mel og sukker - og den er lækker
find den her hos den skønne Karolina Kærsner 

Bananmuffins ud fra den klassiske banankageopskrift fra Karolines Køkken

Kæmpe studenterbrød til min bror som bytte for noget af hans LEGO, som jeg skal bruge til Olivers fødselsdagsgave :)

10 kommentarer:

  1. Kære Pia
    Det da vist helt forståeligt der er langt imellem dine indlæg, men hellere få end ingen ;0)
    Held og lykke med din nye tilværelse, håber drengene og dig finder en god hverdag..
    Kram fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, synes allerede der så småt er kommet en god hverdagsvane med drengene :)

      Slet
  2. Kæreste Pia.
    Jeg har faktisk gået lidt med tanken om dette, håber du er okay og husk på, at du til hver en tid kan skrive hvis du har brug for en lille sludder for en sladder.
    Sender dig mange tanker <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helena. Jeg er ved godt mod, og jeg håber på at tage til Århus en gang i løbet af sommeren, og så skriver jeg fluks til dig <3 Knus

      Slet
  3. Sådan går det jo nogle gange. Dejligt at du er okay trods udviklingen. Jeg håber at drengene bliver glade for deres "nye" hverdag. Hvor har du været flittig i køkkenet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mathias har nærmest allerede vænnet sig til det, mens Oliver kæmper med forandringen - vi har heldigvis god hjælp fra børnehaven. kh Pia

      Slet
  4. Åhh hvor ser alle de lækkerier skønne ud. Bliver jo helt lækkersulten.
    Dejligt at du på trods at jeres "nye liv" er okay.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  5. Åååh Pia - den her har jeg helt misset i mit eget fravær fra Bloglandet! :-/ Det var sgu en kedelig en; men sikkert ikke uden grund - og det lyder heldigvis til, at du har fundet gejsten igen og er godt på vej i dit 'nye liv'. Håber at drengene også snart falder på plads i deres nye tilværelse :-) Det må være en hård omgang for alle parter. Sender jer de varmeste tanker <3 KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Det her er første indlæg, hvor jeg skriver det, så du har intet misset :) Jeg er godt på vej, men selvfølgelig er der lidt bump på vejen hist og her. Tak <3 kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...