søndag den 22. februar 2015

Pipingkanter og lidt andre projekter

De sidste par dage har jeg syet en masse pipingkanter. Første blev det to pudebetræk til min gode veninde og to mere er på vej:

Stof2000

To pudebetræk til mormoren til en af Olivers veninder:

Stof&stil

Et sæt dukkesengetøj til min venindes datter:
Stof&stil

Og her til aften har jeg fået lavet en sengerand og en suttesnor færdig, det er nu bare dejligt at få nogle ting gjort færdige :)



Jeg havde håbet, at jeg havde fået syet noget mere, men til gengæld var jeg hjemme hos min bror og hygge med mine bedsteforældre og få en helt fantastisk pulled pork :) Og så nåede jeg da også lige at få hastesyet en cafepusletaske til min veninde, inden hun hentede mig til håndboldkamp. Samtidig fik hun denne vimpelranke til hendes lækre lille datter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...