torsdag den 12. marts 2015

Piratfødselsdag #1 - indbydelser

Oliver fylder snart 6 år, og for flere måneder siden fortalte han mig, at han gerne ville have en piratskibskage med i børnehaven! Nu går jeg jo heldigvis ikke af vejen for en god udfordring, så det sagde jeg da ja til :P I februar var jeg så i Søstrene Grene og fandt piratflag og andre sjove ting, så lige der på stedet besluttede jeg at gå all-in på pirat-temaet.

Jeg har googlet idder, og valgte til sidst at lave disse indbydelser:



  1. I Word har jeg skrevet teksten i Old English Teext MT
  2. Jeg har krøllet papiret sammen
  3. Jeg har hældt lidt afkølet kaffe på og drysset med lidt kaffegrums, og så har jeg duppet med køkkenrulle, så papiret var vådt men ikke alt for meget
  4. Jeg har bagt papiret i ovnen på bagepapir ved 180 grader (alm ovn), hold øje med hvornår papiret er tørt
  5. Afkøl papir
  6. Gentag med næste papir

I går fik jeg Oliver til at underskrive alle indbydelserne, og her til aften har jeg rullet indbydelserne ind (med en ønskeseddel indeni) og bundet det sammen med noget natursnor, og nu ligner indbydelserne nogle gamle skattekort.

Jeg har gang i flere ting til fødselsdagen, så i de kommende uger vil der komme flere pirat-indlæg :) Hvis du har gode links/ideer til Olivers fødselsdag, så skriv dem endelig til mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...