tirsdag den 10. marts 2015

Tilbage til hverdagen

I sidste uge havde mine forældre inviteret mig og mine drenge med i badeland i Bispinger Heide (Nordtyskland). Det var skønt at være væk, bare slappe af og blive snotforkælet. Vi var i Bordershoppen, og der var tilbud på den store Lego politistation. Herhjemme koster den 900 kr., dernede kostede den 600 kr.! Og Oliver har spurgt til den æske 1 million gange, og nu havde han råd til selv at købe den - nøj han var glad.



Mathias fik selvfølgelig også lov at bruge lidt penge på en æske Lego, så der var masser af leg i vores bungalow, men vi var også i badeland alle dagene og vi nåede da også at se Frost hver dag :o). Drengene er begge blevet så modige i vandet i forhold til sidste år, hvor vi også var i badeland med mine forældre (dengang var min bror og hans familie også med).


Da vi kom hjem fredag eftermiddag, blev drengene afleveret hos deres far, og jeg nød friweekenden med en håndboldkamp, en skøn cykeltur på 20 km i det smukke forårsvejr og en masse syning.

Lange hagesmække

Slange i skønne sarte farver


Hele 8 cafepusletasker fik jeg gjort færdige

I går morges var det bare mega svært at komme op af sengen, og i dag var det nærmest endnu værre! Det hjalp heller ikke på humøret, at jeg havde glemt ungernes bamser herhjemme, når nu ALLE andre havde bamser med til børnehavens Bamsedag - jeg scorede heldigvis de billige point ved at skynde mig og cykle hjem efter dem :) Kan godt lide hverdagen, men der er ikke meget tid til hygge og samvær med drengene, så ferie og tid til drengene er nu bedre :D Så det er dejligt, at vi allerede nu kan se frem til en uges ferie i Tyrkiet i juni, og indtil da er der jo masser af de skønne helligdage :)
Og så har jeg jo faktisk stadig en ugentlig barselsfridag, og i morgen skal den vist bruges på at få lidt styr på huset og så hjælpe min veninde med et bånd til hendes brudekjole.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn tur og lækre vidi som de har købt for deres penge.

    Dejligt at du også får nydt friweekenden når Drengene er hos deres far. Det er ikke alle skilte forældre der husker det.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også stadig helt oppe og køre over deres Lego :) det er sjovt du skriver det om at nyde de børnefrie weekender, for det har en af min rigtig gode veninder også lige skrevet til mig - jeg har de sidste mange år haft meget lidt alenetid, så jeg gør alt hvad jeg kan for at nyde det og har indtil nu haft venindeaftaler i alle de frie weekender :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...