torsdag den 23. april 2015

Bukser

Jeg prøver (og jeg har ikke været så god hidtil), men jeg prøver virkelig at få brugt mine mange stofrester. Så jeg har klippet og syet bukser i forskellige babystørrelser - mine veninder spytter jo babyer ud i år, så det er jo dejligt at have gaver på lager :)

Jersey fra Stof&Stil - str. 62/68

Lette bomuldsbukser (Stof&stil) - str. 80

Fløjl fra Stof&stil - str. 74

Jeg havde også et par blå fløjlsbukser, men dem nåede jeg ikke at fotografere førend min veninde 'huggede' dem med hjem til Århus :) Tror snart jeg skal have klippet de 2 meter lilla-mønstret babyfløjl op til bukser - min niece ønskede sig bukser, men ønsket holdt kun i 2 uger og nu nægter hun igen alt andet end nederdele og kjoler (min bror og svigerinde skal nok få deres hyr med hende, når hun allerede er SÅ bestemt som 3 årig :D). Så nu får min venindes datter bukser i forskellige størrelser i stedet for, stoffet skal i hvert fald nok blive brugt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...