mandag den 6. april 2015

Dagens outfit

Sidste år i påsken blev min kusine gift, og det var min plan at sy min kjole. Jeg syede en kjole, men det klædte mig bare ikke! Derfor ligger den stadig i min UFO*-bunke, hvor jeg håber jeg kan gøre noget ved den, eller bruge stoffet til noget andet.

I september blev min bror gift, og jeg overvejede at sy en kjole, men min fiasko fra påsken var stadig frisk i erindringen, så den plan droppede jeg.

I går blev min mormor 70 år, og lørdag aften klippede jeg en kjole ud fra Stof2000's Fernanda (buksedragt) mønster. Jeg brugte overdelen og forlængede den, og det virkede! Jeg har syet i en tyk jersey fra Stof2000 (fra i sommers og tror den hed Milano), farven hedder melon. I ærmegab og halsen har jeg syet en fast sort pipingkant, som jeg har bukket om og syet fast med en sort stikning.


Jeg fik Oliver til at tage et billede af mig, og det her var det bedste :)
Mathias står ved siden af i sin nye tiger-bluse med sin lille sorte taske over skulderen :P

* UFO = UFærdige Objekter

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er den flot til dig.. Godt gået. Godt du er hoppet på hesten igen og har fået syet til dig igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK :) er også glad for jeg fik det gjort :)

      Slet
  2. Ej hvor er den flot til dig.. Godt gået. Godt du er hoppet på hesten igen og har fået syet til dig igen.

    SvarSlet
  3. Super flot Pia, kan faktisk godt huske, at du snakkede om at du skulle sy den kjole;-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...