søndag den 5. april 2015

Digitalprint med tigre

Den dag Mathias blev født, fik han et tigerdyr af min bror og svigerinde. Siden har han været glad for tigre, så da jeg så Stof & ko havde 10% rabat på stof i sidste weekend OG havde digitalprintet tigerstof slog jeg straks til. Jeg købte 50-60 cm, da det passer med en ranglanbluse i str. 104. Jeg har lavet sorte ærmer, så blusen ikke er alt for spraglet.

Ottobre ranglan

Inspireret af Dina OG mine mange fyldte stofskabe, skyndte jeg mig at klippe resten af stoffet til et par bløde bukser i str. 74/80.

Mit eget mønster



2 kommentarer:

  1. Hvor fint og sikken et flot print

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Blir nok også nødt til at købe mere af stoffet, for drengen er utilfreds med der ikke er bukser til blusen :D

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...