lørdag den 11. april 2015

En af de gode dage

Vores weekender har været godt fyldte de sidste par måneder, så det har bare været skønt med en hel dag uden planer. Vi kom først i tøjet til middag, da naboens unger kom og spurgte om drengene ville med ud og lege (OG spise is hos dem :)). Vi spiste frokost i haven, slog græsset og hyggede bare i haven.

Lidt læsning i solen blev det også til

Vi grillede en lækker laks med citron og selvom det var begyndt at blæse op, tog vi bare en ekstra trøje på, og så kunne vi godt sidde ude og spise.

Laks grillet med smør og citron

Hele dagen har jeg fået syet på en masse projekter og her til aften fik jeg færdiggjort 3 par bukser.

Oliver mangler lidt bukser, så i november klippede jeg to par fløjlsbukser, og i dag har jeg så fået færdiggjort par nr. 2. Det første par var for lange, så på dette har jeg sat rib i bunden, hvilket jo har gjort dem endnu længere! Men Oliver er glad for dem, og vil have dem på i SFO på mandag :) Desuden gør ribben at de poser lidt i bunden og derfor ikke er alt for lange :)

Jeg er i gang med en t-shirt til Oliver i dette skønne Spidermans-jersey fra stof & ko, og da jeg klippede den, skyndte jeg mig at udnytte resten af stoffet, så det ikke bare kommer til at ligge på hylden. Det er blevet til et par bløde babybukser i str. 62/68 (mit eget mønster)

Jeg prøver også at få ryddet ud i halvfærdige projekter, og disse bukser har ligget klippet i noget nær 1½ år!!! Det var til en kollegas babygave, men så ønskede hun sig savlesmække i stedet og så fik jeg aldrig færdiggjort bukserne, altså før i dag. Bomuld str. 74. 

I morgen er kalenderen også helt tom, jeg har meldt fra til håndbold, da jeg synes vi bare trænger til at være hjemme uden planer. Og i dag har i hvert fald været dejlig (selvom drengene selvfølgelig har sloges og skændtes, de er jo trods alt brødre :)) Håber også du nyder weekenden :)

4 kommentarer:

  1. Åh, jeg kender det godt, det er dejligt når man en hel dag ikke skal noget.
    Flotte ting du syer.
    Hilsen Birgit.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig dag :-)
    KH Christina

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...