søndag den 26. april 2015

Færdige projekter

Jeg syer stadig rigtig meget, men det er ikke altid jeg lige får vist det her (ofte er det også de samme ting jeg syer igen og igen, så ikke så meget spændende her...). Men her er lidt af det jeg har fået færdigt den sidste måneds tid.

Ammepudebetræk m piping (stof & stil)

Cafepusletaske (Stof2000)

Sangskjuler til en pige der spiller badminton i Hammel.
2 sæt hynder til Trip Trap stolen

Lilla aktivitetsterning med rasleboks

Slange kun med ensfarvede stoffer

Hynde til Trip Trap stolen

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER at se dine fine hjemmelavede sager - uanset om der er tale om 'gengangere' eller ej! Og jeg er altid imponeret over både kvaliteten, men så sandelig også kvantiteten - og så skriver du, at du ikke engang får vist det hele frem?! Wow! Respekt. Om jeg fatter, hvordan du får nået at køre så mange fine ting igennem maskinen (og bage og lave sangskjulere etc.). Wonder Woman? :-)

    KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din dejlige kommentar Lilly <3 Jeg er absolut ikke wonder woman :P mit hus trænger i den grad til oprydning og rengøring - det kreative er jo meget sjovere end det huslige :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...