mandag den 20. april 2015

Krea-weekend med babybesøg

I weekenden har jeg haft besøg af min veninde Trine fra folkeskolen. Hun flyttede til Jylland efter 6. klasse, men vi har altid holdt kontakten ved lige. I weekenden tog hun så toget herover med sin lille dreng Asger (½ år). Mine drenge har været hos deres far, så vi har haft ro og tid til at snakke og hygge med hendes skønne dreng - det er jo en fryd at have besøg af en så eksemplarisk baby :D

Jeg bagte og rumsterede en del i køkkenet, for i går kom yderligere 2 veninder på besøg til en af mine tilbagevendende krea-dage. Det er SÅ hyggeligt at mødes med mine veninder, som jeg kender fra forskellige steder, og at de nu også kender hinanden efter de har mødtes flere gange hos mig.

Vi begynder ALTID med te og kage, og i går var ingen undtagelse. Jeg begyndte allerede fredag aften, og det fortsatte så lørdag.

mine meget uheldige lakridsflødeboller :( 
Nøj, hvor jeg bandede.....

Både jordbærtærten og macarons var bare perfekte! Det var svært med passionsfrugtpureen i sarah bernard, så jeg havde nok puttet for lidt i, og med det besvær vil jeg nok fremover bare lave almindelige sarah bernard kager.

Min anden folkeskoleveninde Lene tog dette billede og smed på Instagram, og nøj hvor vi morede os! Vi begyndte med kage og vi sluttede med kage, dvs. Lene anrettede kage på vores beskidte tallerkner. Og så gik vi helt i selvsving over at hun blev nødt til at tage en ren tallerken til billedet. Trine er ikke på instagram og forstod vist ikke helt hvad vi havde gang i :) 

Jeg fik syet lidt på nogle forskellige babybukser, men jeg dikkedikkede også på lille Asger. det var først sent i aftes, at jeg fik tre par bukser færdige. Det ene par røg direkte med Trine hjem til Århus i morges, mens de to andre kommer til salg i min facebook gruppe.

I går aftes og her til morgen sværmede mine to drenge om lille Asger. De var SÅ søde ved ham og spurgte ham hele tiden om han ville lege :)

Mathias udtalte Asger mere ala Oskar og et par gang blev han kaldt Askepot :)

Den lille dreng blev krammet og krammet <3

Sådan weekender med skønt besøg er guld værd, og så er det jo dejligt at mine veninder var med til at planlægge næste gang. Så allerede midt i maj får jeg igen besøg af veninderne til kage og kreahygge ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...