mandag den 13. april 2015

Lille Daniel

I december var jeg i Berlin med to veninder, hvor den ene endte på hospitalet. Heldigvis har hun kunne holde på sin baby, og d. 24. marts blev hun sat i gang (et par uger før termin), og d. 26. marts kom lille Daniel til verden.

I Berlin jokede min anden veninde og jeg med at Daniel skal udtales lige som i Matador - Da-niEL (afsnit 2 ca. 16 minutter inde)  :) Moderen til Daniel har ikke set Matador, så i Berlin så vi det en del gange og det er blevet vores lille joke :)

I påsken var min veninde og jeg på babybesøg og jeg havde bl.a. syet to par bukser af noget jersey som min veninde selv har valgt i Stof & Stil. Min mor har strikket djævlehuen af noget garn, jeg fik til Kreatræffet i Kreakælderen.


Lille lækre Daniel <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...