tirsdag den 28. april 2015

Stor fejl

Mine forældre er på ferie i denne uge, og det betyder at jeg har bil :) Så i dag da jeg havde hentet drengene, kørte vi en lille tur for at få byttet et par dyrekort fra Føtex. Desværre faldt Mathias i søvn i bilen, ikke lang tid, måske bare 10 min. Men det betød han var FRISK her til aften. Han var ikke sur, men han ville bare ikke sove. Han ville bare hygge og være sammen med mig.



Da jeg prøvede at få ham puttet ved 20.30tiden fik vi vækket Oliver, og det betyder, at nu har jeg to sovende drenge i min seng (godt den er 180cm bred :D). Godt jeg normalt ikke har bil, for det var en STOR FEJL at køre rundt med ungerne i ulvetimen.

På trods af at klokken var næsten 21 før begge drenge sov, fik jeg færdiggjort en sengerand. Det er første gang jeg syer en i 6 cm tykkelse, og jeg har derfor brugt 2 lag af hobbyskummet fra Jysk. Den er pakket og klar til at blive sendt i morgen tidlig :)

Stoffet er fra stof & stil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...