torsdag den 21. maj 2015

25 år

Tænk at være på det samme arbejde i 25 år! Jeg synes det er lang tid at jeg lige har været på mit job i 8 år... Men i min lille afdeling på 9 mand er 8 år nærmest ingenting, for tre af damerne har været der i lige omkring 30 år... Vores gennemsnitlige tid i jobbet er ca. 17 år.. Nå, det var vist et sidespring :)

I dag har min mor 25 års jubilæum, og det er jo helt vildt. Men i de år har hendes arbejdsopgaver og navnet på banken ændret sig gevaldigt. Hun begyndte med delvist natarbejde i Giro-bank, som siden blev slået sammen med Bikuben. Det kom så til at hedde BG-Bank, og den blev siden slået sammen med Danske Bank, og det er så navnet i dag. Min mor holder reception i dag kl. 15, og derfor brugte jeg i går noget af min fridag på at bage små kransekagecupcakes.

Et godt fif: smør formen og bag direkte i formen i stedet for papirsforme....


Senere skal vi hjem og fejre hende med grillmad, så det blir en total hyggelig dag (må vist heller få klaret lidt arbejde inden jeg skal hente drengene :)) God dag derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...