torsdag den 14. maj 2015

Buzzador #5 - Pizzaburger

Som alenemor med to timers transport hver dag, er det nødvendigt med god planlægning, dvs. madplaner og indkøb i weekenden. Og det fungerer heldigvis for det meste! Indimellem går der dog koks i planlægningen eller børnene er for trætte til at vente på maden, og så nøjes vi med rugbrødsmadder - men det er ikke aftensmad ifølge mine drenge, så når vi har spist dem, er spørgsmålet ALTID "hvad skal vi have til aftensmad?". Derfor blev jeg glad, da jeg blev udvalgt til at teste Dr. Oetkers Pizzaburger. Det er en blanding mellem en pizza og en burger, jeg vil betegne det som en burger med pizzasmag :)


Dagen før St. bededag ville jeg bare spise hveder, men da jeg kom hjem, kunne jeg mærke jeg havde brug for noget 'rigtig' mad, så der smagte jeg pizzaburgeren første gang. Det her er den der hedder 'Speciale', og den er med skinke, champignon og salami. Den er super nem at lave og super nem at spise. Den smager også bedre end jeg forventede - min erfaring med købepizza er ret begrænset, husker kun en gang for mange år siden med en veninde og det var en stor skuffelse.

Siden har jeg to gange serveret pizzaburgere for mine drenge, og de var ret tilfredse. De synes varianten med Salami var lidt for stærk, så jeg pillede de små pølser af den 2. gang jeg lavede dem. Min favorit er klart "Speciale" :)


Det var nemmere for drengene at spise en halv bolle ad gangen.

Mathias var ret godt tilfreds - her med lidt pasta, ærter og majs ovenpå burgeren :)

Burgeren er lidt varm, så man skal passe på den varme ost ;)

Det er sjældent jeg tyr til færdigmad, men jeg kunne nu godt finde på at købe pizzaburgeren og have den liggende i fryseren til en af de dage, hvor maden bare skal være nem og hurtig :)

#Pizzaburgerbuzz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...