torsdag den 28. maj 2015

Hvid tråd...

Det lykkedes mig i går at skifte til hvid tråd på overlockeren :) Det tog lidt tid at få den indstillet, men efter en ny trådning lykkes det. Så her til aften har jeg fået kørt fire pudebetræk igennem, de er egentlig ud til min pallesofa i haven, men tror nu det ene med pindsvin får lov at blive i min stue (selvom jeg ikke er til puder i sofaen, synes mest de fylder og er til besvær....)

Stof fra Stof2000

Jeg har også fået gjort to frugtposer færdige til en lille fyr:


Min veninde har termin om 3 uger, men hun har tid til kejsersnit inden (hun vil bare ikke fortælle datoen, så jeg venter spændt - det samme gælder faktisk for min brors kone, dog er der 8 uger til hendes termin.....). Min veninde har bedt om en ensfarvet slange, og hun var selv med i Stof & stil og vælge stofferne - og nu er den færdig. Den endte på 4 meter, men mon ikke den lille dreng nok skal blive glad for den?


I dag har jeg haft min allersidste barselsdag - SNØFT.... Hvordan er 30 uger med en ugentlig fridag bare gået så hurtigt?? Det er helt vildt... Men jeg har kun 5 arbejdsdage til ferie, men så kommer jeg også hjem til en travl og hel arbejdsuge, men så er jeg ladet op efter en forhåbentlig skøn uge i sydens sol :) Så mon ikke jeg nok skal klare det ? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...