søndag den 17. maj 2015

Kager til mine kreaveninder

I dag har jeg haft besøg af tre af mine skønne OG kreative veninder. Vi begynder altid med kage til mine krea-hygge-dage, og i dag var ingen undtagelse.


Mini-cupcakes bagt med passionsmarcipan fra Odense, desværre kunne passionsfrugten ikke rigtig smages i de bagte kager, men de var nu gode alligevel.
Rabarbermacarons - bunde og fyld

Vi havde nogle super hyggelige timer, ikke vores mest produktive timer, men hyggen er det vigtigste :) Har du hygget med kage eller krea i denne laaaaange weekend?

Passionsmarcipanen er sponsoreret fra Odense Marcipan
Ord og meninger er mine egne

2 kommentarer:

  1. Jeg har også hygget med krea - men ikke med sådan nogle lækre kager :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid skønt at krea-hygge - men kagerne gir lige en ekstra grad af hygge :) Kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...