tirsdag den 26. maj 2015

Korte rør

I går fik jeg syet to par shorts færdige, så nu skal drengene ikke gå med numsen bar, når vi snart flyver til Tyrkiet. Tiger-shorts er i jersey i str. 104 til Mathias og dem i jeans-look er et par af farens flækkede cowboybukser, som jeg har genbrugt til et par short i str. 110/116. De to par ser lige store ud og mine drenge måler da også det samme i livet på trods af 2½ års aldersforskel! Oliver har altid været den slanke og Mathias har fået min bygning som er lidt mere robust :P


Og nu har jeg så to andre par shorts liggende ved overlockeren, men jeg skal skifte tråd til hvid igen... Men det må blive i morgen - krydser fingre for det lykkes i første forsøg...

I weekenden fik jeg jo lavet en lille fliseplads i min forhave, og jeg fik hurtigt ideen at sætte et lille bord med to stole derud. Det er perfekt til formiddagssolen, og hvis ungerne leger på græsplænen foran mit hus, kan jeg da godt sidde der på stolen med en lækker chai og en god bog :D


Jeg skal lige have et par havekrukker og så kommer der også et par blomster derud - jeg bliver vildt inspireret hos Gårdejerindens univers, så jeg bliver nødt til at spice det lidt op med nogle blomster :)

2 kommentarer:

  1. Det bliver da ynglings spot i haven på en herlig sommerdag, kan nemt forstille mig krukkerne med de smukke blomster i.
    God ferie til jer :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linette. Du kan tro jeg også glæder mig til at sidder derude en formiddag med en kop chai og en god bog, mens ungerne leger på græsset :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...