søndag den 24. maj 2015

Pinsearbejde

I går og i dag har jeg haft besøg af mine forældre, og det har først og fremmest været arbejde og dernæst masser af hygge. Foran mit rækkehus har jeg lidt forhave, som i høj trængte til en kærlig hånd. Jeg har boet i huset i 5½ år, og i al den tid har jeg haft samme ønske for forhaven: et ekstra skur samt et bed med hortensia og små granitskærver/sten - og nu er første skridt taget :)

min forhave trænger til en kærlig hånd....

Så er gulvet til skuret blevet lagt, så nu skal jeg 'bare' have sparet sammen til at få bygget skuret..

I dag har min far lavet kanten rundt om bedet, og så kan jeg til efteråret plante mine to hortensiaer herud og så er planen at jeg også skal have et japansk kirsebærtræ og så skal jeg bruge 2-3 ton granitskærver...

Vi var færdige omkring middagstid og så tog mine forældre mine drenge med hjem, og så havde jeg et par timers ro. Der fik jeg syet tre solskærme færdigt, og fik bare hygget max.


I går serverede jeg denne lækre chokolademandelbund med rabarberskum og hindbær, og det var et hit :)


Mine to dejlige drenge 'hjalp' selvfølgelig til med arbejdet :)


I morgen står den på hygge med min bror, svigerinde og min dejlige niece <3 hvad bruger du pinsen på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...