onsdag den 13. maj 2015

TAK #4

Normalt dækker mine TAK indlæg over inspiration fundet i blogland, men denne gang gælder det over hjælp og inspiration på instagram! I torsdags tog jeg mig langt om længe sammen til at skifte tråd på min overlocker, jeg skulle sy nogle tigerbluser og det ville klart være pænest med sort tråd. Men jeg kunne overhovedet ikke få den til at sy pænt. Jeg bandede og bandede og droppede det til sidst. Fredag morgen smed jeg et billede på instagram i håb om lidt hjælp, og det var en succes! Både Jeanette (@jeansjeans) og @_ANNPI_ hjalp mig, og efter en ny trådning (denne gang i den rigtige rækkefølge - det havde jeg lige overset!) kørte det ellers derudaf :)

Jeg testede og testede og testede.....

3 tigerbluser - den forreste efter inspiration fra Jeanette på instagram, de to andre er kopier af den jeg syede i april

Mathias er naturligvis ellevild med sin nye tigertrøje :)

Alle TAK-indlæg kan ses her.

Jeg har planer om flere TAK-indlæg, så stay tuned for mere inspiration :)

6 kommentarer:

  1. IG er fantastisk:-) Hvor har du været flittig ved maskinen - bluserne er rigtig fine. Rigtig godt billede af en fræk dreng:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina - han rækker tunger HVER gang jeg prøver at tage billeder af ham :P kh Pia

      Slet
  2. Ja som Christina også skriver, så er IG-land altså et fedt sted at søge og få hjælp fra. Iøvrigt suoer fede bluser, du har fået syet og der hersker vidst ingen tvivl om, at de er godkendt .

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena og ja Mathias er vild med hans tigerbluser :)

      Slet
  3. Årh, en rigtig balladetiger med tigertrøje :D

    - Anne

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...