søndag den 28. juni 2015

Masser af syning

Sikke jeg har fået syet i weekenden! Det har været skønt, men også dejligt at jeg har fået set tre af mine veninder i dag :) Og så var det naturligvis SKØNT at få mine drenge hjem igen, de har været hos deres far siden i tirsdags.



Har været på barselsbesøg og havde lovet at medbringe kage, og da mine jordbær nu er ved at være modne, brugte jeg de første røde bær i denne lækre kage

Min smukke lyserøde rose med regndråber

Lørdag aften sad jeg i haven med slik, patchwork og Greys hvide verden på pc'en.
Jeg er næsten færdig med sæson 11, og nøj et sørgeligt afsnit jeg så i går :)

Jeg har fået syet disse to UFO'er færdigt. Tror leggins'ne har manglet elastik siden efteråret, hvor min niece meddelte at jeg ikke må sy bukser til hende. Men da jeg fik besøg af min veninde, som har en pige på knap to, fik jeg lige syet disse to ting færdigt. Bukserne er syet med lilla tråd, så de matcher blusen :) Det er nu skønt at få ryddet lidt ud i bunkerne/projekterne :)

Håber også DU har haft en dejlig weekend :)

3 kommentarer:

  1. Du får da Max ud af de weekender hvor drengene er hos deres far.. Sikke nogle fine ting og sikke en bestemt niece....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver virkelig at få udnytte tiden med syning og hygge med veninder :) Tak Linda :)

      Slet
  2. Du får da Max ud af de weekender hvor drengene er hos deres far.. Sikke nogle fine ting og sikke en bestemt niece....

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...