søndag den 21. juni 2015

Oprydning - færdige projekter

Nøj, hvor jeg roder på mit syværelse! Så nu fik jeg syet tre ting færdige - det er trods alt den nemmeste måde at rydde op på :)

6cm tyk sengerand til Juno-seng

Et sæt grydelapper til min mor af et par halvpanama-rester

En 380cm slange lavet ud af en masse lilla stoffer (til salg for 350 kr.)

Forhåbentlig kommer jeg videre med flere projekter i ugens løb. Jeg er bl.a. i gang med en babynest til min nevø/niece, som bliver født en gang i juli - kan simpelthen ikke vente til der komme en lille baby i familien. I torsdags bestilte jeg 3 nye stoffer hos stofogko.dk (de havde valgrabat), Lego-stof til en heldragt til bebsen, Frost-stof til en bluse til min knap 4-årige niece (en storesøster-gave) og så det fineste kirsebærblomst-jersey til en Fernanda-kjole til mig til dåben. Så der er masser af kreative ideer, men som hos alle jer andre er tiden også en knap faktor.

Ønsker jer alle en skøn uge med en dejlig Skt. Hans aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...