mandag den 1. juni 2015

Så er to do listen tom

I weekenden har drengene været hos deres far, så jeg har fået lavet lidt praktisk (såsom ny front på ipad, stofindkøb og slået græsplænen :)). Men jeg har også fået syet, så nu er min sy-liste tom (altså bortset lige fra to par shorts til Oliver, men vi rejser jo først fredag og de er klippet).

Det blev til to puslepudebetræk:

Puslepudebetræk har før drillet mig, og jeg har ikke været tilfreds med finishen, så jeg forsøgte en lidt anden metode, og det lykkedes! Det blev så fint, så overvejede kort at sy et betræk til vores egen pude, men Mathias bruger kun natble nu, så det er måske lidt lige meget :P

Betræk til min venindes puslepude i tekstilvoksdug fra fjoelner.dk

De her bukser har længe bare manglet rib, og nu blev jeg færdig. De er str. 62/68 og ligger nu i min gave bunke derhjemme :)

En sengerand med piping i samme stof som øverste puslepude.

Senere i dag skal jeg lave ferie-kage til begge mine forældre, de har nemlig også ferie nu (men skal ikke med os). Så jeg skal have lave romkugler til min fars kollegaer og igen-igen skal min mors kollegaer have mini-kransekage-cupcakes (lige som til min mors jubilæum) :)

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne ting... Men sikke en overskrift... Blæremås ... ( skrevet med et glimt i øjet) jeg tror aldrig at jeg kommer til bunds i en todo liste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda :) haha, min to do liste bliver heller aldrig tom, men "det her skal nåes FØR ferie"-todo-listen er tom :)

      Slet
  2. Sikke nogle skønne ting... Men sikke en overskrift... Blæremås ... ( skrevet med et glimt i øjet) jeg tror aldrig at jeg kommer til bunds i en todo liste :-)

    SvarSlet
  3. Du er simpelthen så talentfuld, Pia - fedt at du har fået ryddet listen (næsten!)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lilly - nu er vi hjemme igen og listen med ting jeg gerne vil prøve er igen laaaang :P

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...