torsdag den 16. juli 2015

Babynest til min niece

Før min svigerinde blev gravid 2. gang fortalte hun, at hun ønskede sig en babynest til hendes næste barn. I november fik jeg den glædelige besked om, at jeg skulle være faster igen, og i begyndelsen af året fandt jeg noget stof, der kunne bruges til både en dreng og en pige (de ville ikke vide kønnet). Og da det var med Peter Plys faldt det straks i min svigerindes smag. I går blev jeg færdig, og i dag var min smukke lille niece i så stor bedring, at jeg kunne besøge dem på hospitalet. Det ser ud til de kommer hjem i morgen, og det bliver helt sikkert godt for dem, at de er samlet alle fire i deres eget hjem i stedet for på hospitalet.

Min svigerinde er rigtig glad for babynesten, og den blev straks puttet i en barnevogn (fra hospitalet) og lille Augusta blev puttet i den og kom for første gang ud i den friske luft. Den lille pige vejer knap 3 kg, så det var helt perfekt med babynesten i barnevognen, og min smukke niece sov sødt på hele gåturen.



Stoffet er fra Stof2000 og i fællesskab med min svigerinde valgte vi at bruge en beige/lysebrun indvendig og et mørkebrun kantbånd til adskille de to stoffer, og jeg er selv supertilfreds med resultatet :) Mine andre babynests kan ses her.

6 kommentarer:

  1. Super fin 😀 de er altså smarte de der babynests

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bianca. Ja, de kan bruges til meget de nests :) Min store niece afprøvede den også lige, men hun syntes den var for kort til hende (hun bliver snart 4 år) :)

      Slet
  2. Som altid er det lækre ting du får lavet - skøn sammensætning af farverne.

    Og KÆMPE tillykke med niecen :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...