søndag den 19. juli 2015

Bestillingsarbejde

På lørdag kører jeg på ferie med mine drenge. Vi skal en tur til Silkeborg, hvor vi bl.a. skal hygge med min Århus-veninde og hendes lille søn, derudover er det også planen vi skal en tur i Legoland med mine forældre. Men inden vi kan tage afsted, skal jeg lige have færdiggjort en stor tvillingebestilling, som jeg skal have med til Jylland.

Den lyserøde er sendt afsted i dag, da det er en anden bestilling, og de to grå skal med til Jylland.

4x babysengetøj

pudebetræk 50x50 cm

Jeg mangler stadig 2 betræk til puslepude, samt et pudebetræk, 2 aktivitetsterninger samt betræk til en tvillingeammepude. Jeg håber at nå det hele, men da jeg er begyndt at have problemer med trætte øjne (og derfor har bestilt mit første par briller), er jeg lidt i tidsnød, men så må resten blive sendt afsted efter min ferie :P Heldigvis er der stille på kontoret i disse dage, så jeg kan formentlig komme tidligt hjem og sy de fleste dage :) 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare super godt ud, det du har fået lavet.
    Kommer du vejen forbi Aarhus så skriv endelig, men I har måske allerede et stramt program?
    Iøvrigt det med øjnene er også mit problem, har også lige fundet ud af, at jeg skal til at have læsebriller ;(

    Er vi ved at blive gamle ;-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena. Jeg kommer desværre ikke til Århus i denne omgang, for min veninde kommer til Silkeborg til mig. Jeg skal nok skrive til dig, når jeg næste gang gæster Smilets by :) Jeg kan ikke nøjes med læsebriller, skal til at bruge briller hele tiden, men så længe jeg kan se bedre (især om aftenen), gør det mig ikke noget :P Det er nok en blanding af alderen og så at vi konstant bruger og anstrenger øjnene med alle vores kreative projekter :) Knus P

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...