tirsdag den 7. juli 2015

Lækker sommersalat

Tidligere i dag sad jeg og kiggede på nogle af indlæggene hos Valdemarsro.dk, og der faldt jeg over en lækker salat med jordbær og feta, så Mathias og jeg blev lige nødt til at cykle ned og handle igen, inden vi hentede Oliver i SFO'en. Ann-Christines salat kan du se her, men jeg har ændret lidt i min, da jeg hellere ville have mozzarella end feta :)



Hjertesalat, rødløg i ringe, frisk mozzarella, nystegt bacon og friske jordbær fra haven - MUMS!

Grillstegte kyllinge-inderfilet med sommersalat - og der var rester, 
så jeg kan se frem til en lækker frokost i morgen.

Mathias havde dårlig mave i morges, så jeg har haft ham hjemme og jeg har forsøgt at arbejde, men det var svært. Mathias var egentlig frisk nok, og ville bare ned og lege med sine venner, så han kunne ikke finde ro i noget som helst, så jeg har tændt dvd'er og fjernsyn adskillige gange. Han har leget med LEGO og klistermærker fra Søstrene Grene og så har han flere gange i timen i 6 timer i træk spurgt:

Hvornår skal vi hente Oliver?

Nu har jeg lige nydt en times stilhed i haven. Det har regnet, men jeg har en overdækning (som er næsten tæt ;)), så jeg har siddet i tørvejr med min pc og min hjemmelavede chai - total luksus-tirsdag ;)

Nu vil jeg få puttet Oliver og så skal jeg vist videre med et par syprojekter :)


Hvad bruger du sommeraftenerne på?

2 kommentarer:

  1. Den salat kunne jeg godt spise ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det vil nok være lige noget for dig, Helena :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...