torsdag den 30. juli 2015

McDreamy

Ser du tv-serien Greys hvide verden? Jeg er vild med den. Jeg begyndte at se den i efteråret 2011, da jeg var på barsel med Mathias. Min gode veninde havde de første 6 sæsoner på dvd, og da jeg var færdig med dem udkom sæson 7, som hun også købte. Siden har jeg selv købt sæson 9 og 10, og så har jeg størstedelen af sæson 11 liggende på min YouSee/Samsung boks.


Derek Shepard er hjernekirurg og har tilnavnet McDreamy - og han er da også skøn at se på :)
Jeg drømmer om McDreamy! Og ikke kun fordi han er lækker, men fordi hans filmpersonlighed ville kunne hjælpe min faster! Hun har i foråret fået konstateret lungekræft, og de fandt hurtigt ud af det har bredt sig til hjernen - og prognoser for de kræftformer er bare ikke gode.

Det er sgu hårdt at have sådan en sygdom tæt på, især fordi min (yngste) kusine altid har været som en slags lillesøster for mig. På håndboldbanen passede jeg på hende og beskyttede hende mod de andre tøser (vi var teenagere, så selvfølgelig var der masser af tøsefnidder!). Min faster har det godt, og den eneste gene pt er det mistede hår, men med hendes virkelig flotte paryk er det ikke noget man ser.

Lige nu er min faster på ferie med min ældste kusine og hendes familie, når hun kommer hjem skal hun have svaret på den seneste scanning. Og vi frygter jo hvad den besked indebærer...

McDreamy kom og hjælp......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...