mandag den 20. juli 2015

Mit syværelse

Efter jeg er blevet alene, har jeg fået et par ideer til at optimere og forbedre mit syværelse. I sidste uge fik jeg solgt mit skrivebord, og så fik jeg flyttet reolen til en anden placering i rummet.

Jeg har tidligere vist rummet frem her og her.

Nu ser her således ud:

Mit sybord

Den høje reol stod før på væggen til venstre, men er nu flyttet over til højre langs den store rumdeler. I dag skal jeg med min far i Silvan og købe en laaaaang bordplade, så jeg kan lave et sybord foran HELE vinduet (ca 2,4 m) og så kan alle mine symaskiner stå fremme HELE tiden :)
Bordet bliver først lavet om 2 uger, for der har jeg min fars bil og kan hente nogle Klimpen reoler, som skal bruges som ben i siderne

I den anden ende af rummet er ROD og masser af det :) Min eksmand skal have sovesofaen, men da han stadig mangler en permanent bolig, står den stadig hos mig (og det samme gør 5 flyttekasser, og derfor er mit krearod her i stedet for i et skab....). Min plan hernede er også et langt skrivebord, hvor min pc og printer skal stå og så kan drengene sidde og tegne, lave lektier eller bare hygge sig med mig, mens jeg syer :) Ihhhh, hvor jeg glæder mig til at få orden på værelset, men for hver dag får jeg ryddet lidt op herinde :) Jeg har f.eks. fået syet en masse halvfærdige ting færdigt, og det er jo den bedste måde at rydde op på :D

spisesmæk og savlesmække

Suttesnore


Hagesmække i voksdug

Lilla/pink slange

Får du ryddet ud i dine kreative projekter? Eller roder du lige så meget som mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...