fredag den 17. juli 2015

Pallesofa - last mover

Jeg er sjældent den første, der er med på nye ideer og planer. Jeg er vist nærmere en last mover, så mens alle andre lavede pallesofaer sidste år (eller var det forrige år?), har jeg gjort det i år :) Min far skaffede mig to paller og skruede dem sammen, og så satte vi 8 hjul på. Jeg havde en gammel skummadras liggende, og den fik et nyt lagen på, og så har jeg syet betræk til 3 puder og købt et fleece tæppe, og så er der dømt hygge :) Jeg har et par gange læst godnathistorie for drengene derude, og de synes det er drønhyggeligt.


Ja, jeg spiser is med jordbær mens jeg læser en sundhedsbog - alt med måde, ikk´? :)

Panorama billede af min lille have

Hjemmelavet iste

2 kommentarer:

  1. Mmm lykken er en god plads at slænge sig på ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis :) Nåede også lige en eftermiddagslur på den i går :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...