tirsdag den 7. juli 2015

Søndagshygge

Det er sjældent vi har weekender uden aftaler. Drengene er hos deres far hver anden weekend, så i 'mine' weekender skal vi gerne lige nå at se noget familie eller venner. Men i søndags havde vi ingen planer, men hygge er nogen gange endnu bedre, når den er impulsiv.


Vi begyndte dagen med morgenmad i haven, og dét er bare den ultimative følelse af sommer for mig. Derfor skulle det gode vejr udnyttes :)

Oliver er blevet helt vild med at spille stratego i SFO'en, så da der var loppemarked i vores lokale center, blev vi lige nødt til at cykle derned. Der er 3,8 km hver vej, så det er nok en af de længste ture Oliver har cyklet, og han klarede det super flot. Desværre var der ingen spil på loppemarkedet, men så hjalp det lidt på humøret, at jeg havde sms'et med min brors kone, om de var hjemme, og vi var mere end velkomne. De bor nemlig lige bag centret - og Oliver fik lov at låne min brors stratego-spil med hjem. Mine drenge og min niece legede og hyggede, og de sprang da også i badebassinet. Min svigerinde sad og kæmpede med varmen inde i skyggen, men nu er der også kun 2½ uge til hendes termin. I kan tro jeg er spændt på at blive faster igen, det er som om jeg bedre kan være faster nu, hvor jeg ikke selv har en lille baby. Mathias var kun én uge gammel, da jeg blev faster første gang, så jeg havde mere travlt med min egen lille guldklump (især fordi han jo var meget syg og indlagt, da han var bare 6 uger). Denne gang skal jeg bare være FASTER big time :)

Ved 14 tiden vendte vi snuderne hjemad, da alle børnene var trætte og trængte til lidt stilletid. Vi hyggede os hver især i skyggen, drengene så film/ipad og jeg fik syet en baby-bøllehat. Den er 40 cm i omkreds, så den er nærmest helt dukke-agtig ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...