tirsdag den 21. juli 2015

Venindehygge

I går aftes havde jeg besøg af min veninde A. Vi gik på HHX sammen i 2000-2003, nu er vi begge skilt og vores unger skal d. 12. august begynde i samme klasse på min gamle folkeskole. Og pt. er vores børn på ferie med deres fædre, så vi besluttede at mødes til en god gang hygge :) Jeg sørgede for grillmad, og så blandende vi forskellige drinks.


Strawberry daiquiri:

5 cl rom
4 jordbær
2 cl lime/citron
½ tsk flormelis eller sukker
2 dl isterninger
Alt blendes godt sammen.

Til dessert serverede jeg denne chokoladekage, en halv portion passer fint i min 10 cm springform og dertil serverede jeg lidt flødeskum et par hindbær fra haven og en lækker mojito :D


Mojito:
½ lime i både
1 tsk rørsukker
4-5 mynteblade
et skvat rom
moses godt sammen, inden glasset fyldes med is og danskvand - MUMS :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...