torsdag den 13. august 2015

Første skoledag

I går havde Oliver første skoledag, og det var en stor dag for ham. Han blev lidt overvældet af det hele og ville ikke op på scenen med de andre børn, men så gik jeg med ham og så tog han sin lærer i hånden og så var han glad og tryg igen.

stolt og klar til at gå over til skolen, som er min gamle folkeskole :)


0.B klar til at gå over i deres klasselokale

De er kun 19 i klassen og det er FEDT med en lille klasse (især når man har en dreng der nemt bliver forstyrret og distraheret) :) 

Oliver og hans kæreste/veninde fra børnehaven, hun skal gå i parallelklassen.

I dag er min første dag tilbage på jobbet efter 2½ uges ferie. Det bliver heldigvis en kort dag, for der er forældremøde på skolen kl. 17, og inden da skal jeg hjem, hente ungerne og aflevere dem hos min søde svigerinde, som har lovet at passe mine drenge, selvom det ikke passer dem super godt. Både mine forældre og bedsteforældre er på ferie, så jeg er lidt på røven med babysittere, og jeg vil jo helst ikke gå glip af første forældremøde - heldigvis fandt min bror og svigerinde en løsning - de er bare GULD værd <3

2 kommentarer:

  1. Det er stort med sådan en første skoledag. Både for mødre og børn :)
    Håber den første uge er gået godt.
    Her er det knapt så spændende mere, men mine drenge startede også i 6. og 8. klasse, så det er ligesom prøvet nogen gange.
    Heldigvis er mine børn stadig glade for at gå i skole :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er gået rigtig godt, selvom han mest snakker om at han glæder sig til at skulle i 3.b, for når man går i 3. skal man overnatte på SFO'en og spise is :P kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...