mandag den 31. august 2015

Savlesmække

Jeg prøver ihærdigt at komme til bunds i halvfærdige projekter, så da jeg fandt en bunke bagsider til savlesmække, fandt jeg straks noget stof frem og fik klippet nogle forsider. Det er blevet til disse 8 savlesmække. 

De to lyserøde er bestillinger, mens de blå 'bare' er oprydning :) og da jeg sad med det blå stof med små stjerner fik jeg pludselig en ide, og til alt held havde jeg stof hjemme til at fuldføre min ide.


Jeg har set en del Sex and the City på det seneste og har også to veninder som er tæt knyttet til USA, så det blev lige til en stars and stripes savlesmæk - jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet.


For lææææænge siden så jeg hos Nicoline (med bloggen Himpsegimse), at hun havde købt fine trykknapper på Etsy hos brugeren MRWALRUS2009 (11,3 mm passer til Prymtangen), og nu fik jeg endelig bestilt en lille portion knapper. Jeg vil lige teste knapperne før jeg køber en større portion. I mit første forsøg fik jeg nemt knappen i, og den pynter da mere end de almindelige fra Prym. Knappen er lidt strammere end de andre, men jeg tror det er en vanesag. Nu glæder jeg mig til at bruge de andre knapper på andre ting også :) 

hvor køber du trykknapper henne og hvad synes du om dem?



10 kommentarer:

  1. De er rigtige fine :-)
    Hold da op det er godt nok mange år siden jeg sidst syede en savlesmæk.
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg får syet en del, både til min salgsgruppe på FB men det seneste par år har mine veninder født babyer på stribe så der er blevet syet lidt ekstra :) kh Pia

      Slet
  2. Stars and Stripes'en er altså så fiiiin!

    SvarSlet
  3. Her arbejdes der også på fuld tryk med halvfærdige projekter. Meget fine smække du har lavet.
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er nu den bedste måde at rydde op på, altså at få halve ting gjort hele :) kh Pia

      Slet
  4. Stars and stripes smækken er virkelig fin og en super god ide :-)

    SvarSlet
  5. Fedt at få brugt lidt rester.
    Jeg er vild med stars and stripes savlesmækkerne, kan være jeg stjæler idéen en dag :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis. Og du stjæler bare løs ;) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...