lørdag den 8. august 2015

Silkeborg #1

For 2 uger siden kørte mine drenge og jeg til Jylland, vi havde lejet en hytte på Gudenåens Camping i Silkeborg i en uge. Og med det vejr vi havde, var det de bedste penge jeg har brugt denne sommer. Tænk hvis vi skulle have ligget i et lille iglotelt og have brugt pladsens køkken og tv-stue? Ej, det var nu bedre at kunne sidde i vores egen hytte med Ramasjang på tv'et, når regnen væltede ned. Og om aftenen, når drengene sov, kunne jeg sidde med sytøjet og se film på iPad'en via YouSee Play.

Hytten havde to små værelser og en hems, drengene indtog straks hemsen til leg :)

Bedste udsigt til hyttens tv :)

hoppepuden i regnvejr - blev en ret sandet affære da Mathias faldt ned og fik sand ind under regntøjet - men de morede sig.



Vi hyggede indendørs med lidt stillesidende aktiviteter med klippe-klistren med klister-dots fra Søstrene Greene og en Frost aktivitetsbog

Vi fodrede ænder, og Mathias var helt opslugt af ællingerne

Foran Asger Jorn museet var en skøn legeplads

Springvandet i Silkeborg: 
det er dét jeg husker bedst fra sidst jeg var i Silkeborg. Mine forældres venner ringede og inviterede min bror og mig på ferie hos dem (engang i slut 90'erne...), så vi tog toget derover og havde vores lille iglotelt med. En af dagene var vi ude og sejle i kano. Mine forældres venner i den ene med deres lille datter, og så min bror og jeg i den anden. Min bror var så meget bedre (eller stærkere) til det der kano-sejlads, at han kunne holde mig inde under springvandet, mens han selv var i tørvejr. Lige meget hvad jeg gjorde blev jeg våd :P

Jeg havde taget min stavblender med, så en af dagene fik vi bananpandekager til aftensmad :P
Det smager så også ret så godt med nutella og banan :)

Det der ferie er nu ret afslappende og vanedannende - godt jeg først begynder på arbejde på torsdag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...