mandag den 17. august 2015

TMNT-fødselsdag #2 - figurer

Jeg er stadig i gang med planlægningen af Mathias' 4 års fødselsdag, bl.a. er jeg godt i gang med invitationerne:) På ebay fandt jeg disse små Lego-lignende figurer, som jeg tænker skal pynte lidt på bordet. De kostede ca. 50 kr. og det tog ca. 14 dage at få dem leveret fra Kina. Og med to drenge, der er besat af Lego, skal der nok blive leget med figurerne efterfølgende :)

Direkte link til annoncen er her

Hvis du har gode ideer til noget med Ninja Turtles, må du meget gerne skrive en kommentar herunder :)

4 kommentarer:

  1. Hun laver fantastiske klip og har i dette indlæg lagt en pdf med en skabelon med ninja turtles :-)
    http://mum22boys.blogspot.dk/2014/03/ninja-turtles-ala-mormor-og-mum22boys.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Tak for link, havde helt glemt hun har lavet en turtles version :)

      Slet
  2. Det er da fantastisk at få det for 50 kr. hele vejen fra Kina. Kan figurerne bruges sammen med Lego? Altså kan de stå på Lego-klodser og holde lego-ting? Kunne se der var en del superhelte som min søn ville være vild med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vildt billigt :) De ligner Lego helt vildt og kan godt sidde fast på rigtige lego-klodser. vh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...