fredag den 28. august 2015

To do liste for september

Helle og Linda har omdøbt september til to do/ta da måned for at få lidt gang i det kreative blogland igen. Og med min nyvundne frihed (læs mere her) er jeg da helt sikkert med :) Jeg har en håndfuld bestillinger liggende, men det er jo bare 'kedelige gengangere' såsom sengerande og hynder til trip trap stolen - det gider jeg altså ikke skrive på min liste. Nej, det er de SJOVE ting der skal på min to do liste :)

Pap & Papir

  • 5 indbydelser til Mathias' 4 års fødselsdag i TMNT-tema, så skal lige lave 5x 4 ninja turtles hoveder
  • forslag til indbydelser til min niece Augustas dåb - gul og lilla
  • 4 kort til 30 års fødselsdage (skal sikkert også lave for min mor :)) - min kusine og min svigerinde holder begge fest i september
  • Er det for tidligt at gå i gang med julekortene?

Stof

MIG:

Mine drenge:
  • Ninja turtles bluser til begge drenge til Mathias' fødselsdag
  • 5 bluser til Oliver i str 122  
mønster: Ottobre ranglan

Mine niecer:
  • kjole til Mathildes 4 års fødselsdag
  • gaver til Augustas dåb (har ikke helt besluttet mig for hvad)
Hvis jeg også skal have tid til at skrive ansøgninger, må jeg vist hellere slutte listen nu :) Er du med, og har du fået lavet din to do liste?

8 kommentarer:

  1. Sikke en fin to do/ta da liste :)
    Synes ikke det er for tidligt med julekortene, det er jo december måned før vi får set os om.
    Glæder mig til billederne fra listen når det er færdigt.
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina :)
      Jeg glæder mig også til at komme i gang med alle tingene - og selvfølgelig lave indlæg løbende :) kh Pia

      Slet
  2. Spændende to-do liste du har

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) er spændt på hvor meget jeg når :)

      Slet
  3. Yay! Lyder så spændende - glæder mig til at følge med :-)

    SvarSlet
  4. godt du er med på todo og din list er lang og jeg glæder mig til at se hvad du får tryllet frem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for at være med, og er spændt på hvor meget jeg når :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...