mandag den 10. august 2015

Venindehygge og en voksipose

To af mine veninder er på barsel, og de kom til frokost i fredags. Jeg har jo stadig ferie, så der var bare så hyggeligt med grillet laks (en af mine absolutte yndlingssommerretter), smørgrillede dild-kartofler og sommerlig salat med asparges, ærter og goudaost i min have.


Jeg har længe haft lovet den ene af pigerne en voksipose, når hun fik barn, og den fik hun med hjem i fredags. Hun har selv valgt stofferne, og jeg er selv ret vild med de blå ugler.



Da hendes søn blev døbt for en lille måned siden, nåede jeg 'kun' at få syet dette tæppe, men jeg ville også have syet denne taske. Hun er VILD med de net jeg har syet til hende, og som hun selv sagde i fredags har hun jo nærmest tre net med hver gang hun skal ud af døren med sønnen, så den store taske med lynlås vakte stor jubel :) Ideen er, at den er stor nok til at indeholde overtøj, sko mm, når han skal i dagpleje/vuggestue.


Tasken er 50x60 cm og så er der syet en lynlås i toppen. Jeg har planer om også at få lavet en til hver af mine egne drenge, så det er nemmere at slæbe skiftetøj mm både til institutionerne, men også når de skal på weekend hos deres far. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...