søndag den 23. august 2015

Zoo-tur

De seneste 1½ uge har været hårde for mig, især psykisk, men det har heldigvis hjulpet at være kreativ - jeg har bare ikke fået lavet indlæggene (andet end i hovedet). Nu er det hele (forhåbentlig) på vej i den rigtige retning, så nu får jeg taget mig sammen og vist nogle af mine seneste ting. Men her er først lige lidt billeder fra min og drengenes tur til Zoo sidste weekend. Vi har årskort, så det var en semi-impulsiv tur.

Drengene ville straks ind og se flamingoerne

Vi gik straks på legepladsen og spiste vores madpakker, og var så rundt på savannen.


Det var fantastisk at se isbjørnen svømme :)


Forhåbentlig bliver jeg/vi lidt bedre til at få brugt vores årskort, så det rent faktisk kan betale sig. Det skønne ved årskort er at vi kan tage kortere ture derind, og vi behøver ikke traske det hele igennem, men kan vælge og vrage mellem dyrene, som vi lyster.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...