fredag den 18. september 2015

35 dåbskort

35 store runde cirkler til barnevogne, 70 små håndklippede cirkler (for jeg købte først en cirkel-punch da jeg var færdig med at klippe dem ud!!), 105 små hjerter og 175 små similisten, samt en masse dobbeltklæbende tape - og 'vupti' var der 35 dåbskort til min bror og svigerinde der snart skal have min lille niece døbt.



Om kort tid får jeg jo selv en indbydelse, men jeg ved allerede nu, at jeg får en stor rolle, de har nemlig valgt mig som gudmor til lille Augusta <3

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :) Og stort tillykke med titlen som Gudmor, det er stort - jeg er selv gudmor for min kusine (på snart 18 år) og husker det stadig som var det i går jeg stod i kirken med hende på armen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg er også yderst stolt over den store ære, og jeg glæder mig til den store dag :)

      Slet
  2. Hvor er du bare produktiv og dygtig til alt det klippe-klister :-)
    De er blevet super flotte!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Hvor er de blevet flotte, Pia - glad for vi deler vores syn på RIGTIGE invitationer! Du må have ømme fingre! ;-P Heldige asen af få dig som gudmor <3 KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lilly. Ja, det var lidt hårdt at få klippet de 70 små cirkler ud, men til næste gang har jeg heldigvis min nye udstanser :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...