mandag den 7. september 2015

Endnu et par sengerande

Det er ikke meget jeg har fået syet i dag, for i eftermiddags faldt jeg lige over to afsnit af Beverly Hills 90210, og pludselig var det tid til at hente krudtuglerne.

Her til aften har jeg fået fyldt disse to sengerande, som jeg fik syet færdigt i går aftes:


Med al det efterårsvejr har jeg skabt lidt hyggestemning i stuen. Fandt lige det her fad i skabet, klippede lidt roser i haven og pyntede med et par sammenbundne stearinlys og så to fyrfadslys.


I morgen skal jeg mødes med min nu tidligere kollega (hende der blev opsagt samtidig som mig) og spise frokost. Jeg er spændt på hvad hun har at sige om vores situation...

4 kommentarer:

  1. Skøn farve :-) Du sprøjter den ene sengerand ud efter den anden mens jeg slet ikke kan overskue den ene jeg vil lave til lillebror...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal bare i gang, og så er den hurtigt lavet :)

      Slet
    2. Du havde ret :-) Nu mangler jeg kun sy lukke den i enderne. Sætter du trykknapper i enden, eller har du et andet lukke-fif?

      Slet
    3. I den allerførste lukkede jeg med velcro, men siden da har jeg altid brugt lynlås - men trykknapper fungerer sikkert lige så godt :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...