søndag den 6. september 2015

Grå

I går var vejret ret så gråt, og det samme var mit humør! Jeg er normalt vild med regn og rusk, for det er så hyggeligt at sidde indenfor og se ud på uvejret. Jeg har egentlig glædet mig til min friweekend længe, for jeg har ikke haft en friweekend siden midt-juli (altså det skal ikke lyde som om jeg ikke vil være sammen med mine børn! Jeg elsker dem, men jeg nyder altså også de weekender, hvor de er hos deres far). Men nu går jeg jo hjemme og har minimal kontakt med andre i løbet af en dag, så allerede fredag begyndte ensomheden at indfinde sig, og i går var det helt slemt! Jeg fik hygget med mig selv, men nøj hvor jeg glædede mig til kl. 10.30 i dag, for der kom mine forældre forbi! Min mor skulle køre min far ind på hans arbejde, fordi han skulle hente en firmabil og køre til Viborg på kursus. Derefter tog min mor og jeg på hygge/shoppetur i Ballerup, og tosomheden var sgu tiltrængt.Vi fik snakket en masse og jeg fik igen-igen-igen bekræftet at mine forældre bare ALTID er der for mig <3

Jeg fik shoppet lidt småting til køkkenet og sådan, men mit bedste køb er uden tvivl de 2 tons granitskærver, der gerne skulle blive leveret sidst på ugen - Silvan har nemlig 20% på alt i dag, og det udnyttede jeg altså, så jeg kan få min lille forhave i stand. Nøj, hvor jeg glæder mig til at de kommer, og jeg er sikker på at jeg efter én trillebørstur HADER dem! De skal køres ca. 100m fra P-pladsen til mit hus, så puha jeg får styrketrænet lidt, når de bliver leveret :P

Det var ikke kun vejret og mit humør, som var gråt i går - selv min syning var grå.

Betræk til puslepude - er i gang med endnu et, da det er til et sæt tvillinger

Grafisk sengetøj efter eget mønster

En lyserød suttesnor lyste lidt op på den grå dag :)

Jeg prøver at blive bedre til at slappe af, så her i weekenden har jeg fået læst et par timer i denne bog, og jeg er vild med at læse og har altid været det. Nu skal jeg bare blive bedre til at prioritere det, for nu kører jeg jo ikke i tog 2x 30 min mere, så nu skal jeg i gang med at læse herhjemme. Og ingen læsning uden en kop te :)

6 kommentarer:

  1. Trist at det blev gråt i gråt.. men jeg kan godt forstå dig.. i hvert tilfælde når man er udadvendt.. ;o)

    Men sikke nogle lækre ting du alligevel har fået syet.

    Hvilke slags job er det at du søger. ? er lige nysgerrig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda :) jeg er uddannet cand.merc.mat, så jeg søger noget inden for økonomi og/eller regnskab. Kh Pia

      Slet
  2. Skønt med forældre, der er der for en når man trænger til det.
    Fine ting du har fået lavet, er vild med sengetøjet :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) er også vild med sengetøjet, overvejer at bruge mønstret til et hyggetæppe :) Kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...