tirsdag den 8. september 2015

Jul i september?

Jeg har jo introduceret Krummerne for mine drenge, og derfor er vi nu i gang med at se Krummernes Jul ;) og med al den snak om julegodter og konfekt, fandt jeg da lige en rest marcipan og nougat i køleskabet.


Ungerne er ret vilde med hele Krummernes setup, så da de i weekenden var hjemme hos deres far (som pt bor hos en kammerat i en 2V lejlighed i Brønshøj), legede de, at de boede ovenpå fru Olsen hehehe :) Nu vil jeg sætte mig i sofaen og få syet de sidste sekskanter på mit turkise patchwork, så jeg snart kan få streget den pude på min to do liste :)

6 kommentarer:

  1. Åhhhh Krummernes Jul, det bringer minder frem, hidtil en af de bedste julekalendre, hvis du spørger mig;-)

    SvarSlet
  2. Det er også en god julekalender :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Ja det er super hyggeligt, selvom Mathias nu går rundt og siger "sure mokke" ligesom undulaten hos fru Olsen :P

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...