søndag den 13. september 2015

Kojou-no-mai

I fredags fik jeg leveret mine to tons granitskærver, og i dag har jeg så flyttet ca 1,5 ton selv.

Før arbejdet gik i gang

Mine to hjælpere <3

ca. 1,5 ton sten er nu fyld i mit bed, hvor mit nye træ er plantet (de to små grønne tingester i hver ende er mine hortensiaer). Det var meningen, jeg ville have et rosenmandeltræ, men det viser sig at det ofte bliver ramt af skimmelsvamp. Derfor fik jeg anbefalet et kojou-no-mai træ, og jeg glæder mig til at se det blomstre til foråret :)

Der var jo ca. 0,5 ton sten til overs, og de skulle så fyldes i mine bede i haven, dvs. på den anden side af huset. Da jeg ikke har en trillebør, besluttede jeg mig for at vente med det projekt. Min mor ringede lige, da jeg var kommet ind fra arbejdet i forhaven, og vi snakkede om hvad jeg manglede. Da Mathias og jeg så var på vej ned og handle kort efter, fik jeg en besked fra min mor "Far kommer lige forbi". Da vi kom hjem fra at handle, havde min far flyttet de resterende sten om i min have - jeg troede bare han kom med en trillebør, så det var sgu rart, for ku godt mærke min krop var brugt efter 2 timers hårdt arbejde! Derudover lappede han også min cykel, for da jeg selv prøvede i fredags (for første gang i mit liv), var jeg ikke tålmodig nok og derfor fik jeg ikke lappen helt tæt (men hey, giv mig lige kredit for at jeg forsøgte, og bare det at jeg fik hjulet og slangen af er nærmest en sejr for mig!). Jeg gik ned og handlede fordi jeg ikke orkede at kæmpe med cykellapningen igen, men nu klarede min far det sgu for mig endnu engang :)

Min krop er godt brugt og jeg frygter hvordan den har det i morgen......


4 kommentarer:

  1. Hold nu op så sej du er... tør ikke tænke på hvordan min krop ville have det efter at have flyttet 1, 5 tons sten, så føler med dig. Det ser vildt godt ud. :) og dejligt med en far der lige kunne hjælpe med det sidste. Sådan en far har jeg også, og da jeg boede alene stod han som din også altid klar, helt fantastisk :)

    Og hey! Du er nået længere end jeg med det der cykellapperi, så stor respekt herfra ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, jeg er også stadig godt øm i den øverste del af ryggen, men jeg tror det har hjulpet gevaldigt at sidde med min varmepude :) Og ja, det er fandme skønt med en far, som bare ALTID er der for mig <3
      Jeg plejer også at ringe efter min far, når min cykel er flad, men nu kan jeg selv skifte slangen på forhjulet og så tager min far sig af baghjulet :P

      Slet
  2. Hvor er du sej. Dejligt med lidt hjælp

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja det var dejligt med lidt hjælp :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...