lørdag den 12. september 2015

Kort

Endnu et hak på min to do liste, nemlig de fire kort til 30 års fødselsdage - de 2 kort er til min mor og de 2 andre skal jeg selv bruge.


De to lyserøde kort er til min svigerinde Louise, som vi i dag skal fejre med en sejltur i Lyngby efterfulgt af frokost og kage. Forhåbentlig bliver det godt vejr, når nu vi skal være ude hele dagen.


Det blå/turkis og det grønne kort er til min kusine, som vi skal fejre ved en børnefri fest om to uger. Det bliver to vidt forskellige fester, men det er kun fedt med lidt forskellighed :)

Fik også lige lavet et par andre kort færdige, og jeg glæder mig til snart at fylde hele spisebordet med pap og papir og klippe-klistret en masse kort, for det har jeg altså savnet at gøre!



10 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er du dygtig til at lave kort :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine!
    Er især vild med de to kort i blå/brun farver - så fine:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. De to kort er jeg også selv vild med :)

      Slet
  3. De er bare fine, Pia - respekt! Hurra for IKKE-ELEKTRONISKE kort ;-) Jeg var selv i gang med en stak i torsdags :-) KH L

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte.
    Jeg vælger desværre ofte den nemmeløsning, købte kort. Selvom jeg faktisk synes det er hyggeligt at lave dem selv.

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er mest når min mor spørger om kort at jeg får lavet nogle, men så prøver jeg gerne at få lavet ekstra til 'lageret' :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...